Portál Slovákov
v Británii

Aktuálne správy Späť na správy

TOP: Šálky od kávy sa v Greentree caffé umývať nemusia, zákazník ich môže zjesť

Bratislava 25. novembra (TASR) - Posedenie pri káve sa zvyčajne končí skonzumovaním čierneho moku a umytím šálky. V sieti eco - friendly kaviarní Greentree caffé, ktorá pôsobí na Slovensku iba niekoľko mesiacov, to však nemusí byť vždy tak.

"Vymysleli sme šálku, ktorá je z oplátky vystlanej čokoládou. Predávame ju s espressom a trochou šľahačky a po tom, ako zákazník vypije nápoj, šáločku môže zjesť," priblížil dnes pre TASR Vittorio Ventura, ktorý stojí za nápadom otvoriť na Slovensku túto taliansko-slovenskú sieť eco - friendly kaviarní.

Ako uviedol na prvej tlačovej konferencii siete, kaviarne, ktoré boli otvorené zatiaľ iba na Slovensku a konkrétne v Bratislave, majú za cieľ ponúkať zákazníkom vynikajúcu kávu a vysoko kvalitné produkty pripravené a servírované s "láskou". Zdôraznil, že zákazníkom ponúkajú kávu pripravenú zo zmesi jej štyroch druhov pochádzajúcich z Indie, Brazílie, Etiópie a Ekvádoru.

Reťazec bol podľa Venturu založený v tomto roku a medzi hlavné ciele kaviarní patrí ochrana životného prostredia. Zakladateľ a konateľ v jednej osobe zároveň dodal, že Greentree sa aktívne podieľa na ochrane životného prostredia. Vďaka dohode uzavretej s nadáciou World Land trust putuje časť jej príjmov z predaja značkových výrobkov na záchranu lesov a ohrozených druhov živočíchov.

Na otázku TASR, prečo sa rozhodol otvoriť kaviarne najskôr na Slovensku a nie v Taliansku, kde je značka Greentree podľa jeho slov tiež uložená, odpovedal: "Zbožňujem Slovensko a veľmi verím v ekonomický rast tejto krajiny." Zároveň dodal, že sieť kaviarní však plánuje v budúcnosti otvoriť aj v Taliansku.

Okrem kávy ponúkajú kaviarne podľa generálnej manažérky kaviarní Dany Hrubej "jedinečný a zvodný" výber kávových špecialít, zmrzlinových krémov, 100-percentných bio čerstvých ovocných štiav, ručne pripravované pekárenské výrobky a výber čerstvých zákuskov a tort. V oddelení značkových produktov sa ďalej nachádza výber rôznych produktov.

Ventura doplnil, že zákazníci sa môžu zapojiť aj do vernostného programu kaviarní Best friend, v rámci ktorého môžu získavať body a za ne potom rôzne darčeky, od kávy až po thajskú masáž. "V súčasnosti už máme 580 best friends. Klienti prichádzajú deň čo deň napriek tomu, že sme v období, kedy si dávame pozor na to, ako míňame peniaze," poznamenal Ventura, ktorý verí, že milovníci kávy si sieť jeho kaviarní obľúbia.

Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ a fotografií zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona

Späť na správy

Copyright © 2025 SlovakCentre. Všetky práva vyhradené, prevádzkuje mediaTOP

Hore / O nás / Registrácia / Reklama / Kontakt