Aktuálne správy Späť na správy
TURIZMUS: Izrael chce zintenzívniť marketing v slovenskom turistickom biznise
Sunday 24 January 2010 Zväčšiť písmo | Vytlačiť stránku
Bratislava 24. januára (TASR) - Na jedného Slováka, ktorý navštívi Izrael, príde na Slovensko vyše 20 Izraelčanov, zhodnotil aktuálnu situáciu v cestovnom ruchu Jehuda Šen z izraelského ministerstva pre cestovný ruch.
Marketing v slovenskom turistickom biznise je len v začiatkoch, ale "nastal čas investovať na Slovensku", povedal Šen v rozhovore pre TASR na 16. veľtrhu cestovného ruchu ITF Slovakiatour, ktorý sa dnes končí v Bratislave.
Riaditeľ sekcie pre strednú a juhovýchodnú Európu izraelského ministerstva pre cestovný ruch ďalej vysvetlil, že už po minulé roky navštívilo židovský štát každoročne 14.000 až 15.000 slovenských turistov.
Išlo väčšinou o individuálnych turistov, pútnikov navštevujúcich posvätné miesta. Počet turistov zo Slovenska však môže aktívnou spoluprácou s tour-operátormi narásť, je tu potenciál, skonštatoval izraelský odborník.
Práve tohtoročnú účasť na ITF Slovakiatour považuje Šen za štart celkového marketingu v SR. Dodal, že "v krátkom čase by mohlo Slovensko navštíviť 50.000 izraelských turistov ročne, možno aj dvojnásobok".
Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ a fotografií zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona