CESTA DOMOV ala "KRIZOVA CESTA"

Príspevok č.: 52 | 11.11.2010 19:12...TA NEVIEM CI NE HEJ...

Urcite sa kazdy z nas po istom case vracia domov ci uz v pravidelnych intervaloch,alebo len obcas. (rodnu hrudu opacit)

Chapem rozhodnutia tohto druhu, pretoze sa aj ja casto pohravam s myslienkou ist ci neist... Najzakernejsim, ba priam az nekrestanskym sa stava hutanie: no, ale ako sa tam dotrepem ? V kazdom pripade nutne odcestovanie domov, alebo vopred naplanovane s prijemnejsimi motivmi cesty sa stretavaju s divnym harmonogramom, sta by do Dzamahirie ci do puste Gobi. Krajania pochadzajuci zo zapadoslovenskeho kraja neriesia tuto palcivu dilemu z pochopitelneho dovodu. Sadnu na irsky suchoprd a za 2 hodinky su doma...k comu vam gratulujem. Mojou cielovou skupinou, na ktoru by som tu chcel v kratkosti poukazat je znevyhodnena masa ludi pochadajuca z vychodu Slovenska. Preco znevyhodnena ? Nuz pozrime sa veci na zubok... Ak sa ludia, ktori momentale pracuju, studuju,flakaju, ci cicaju v Londyne, pripadne v prilahlych oblastiach ci blizkych mestach ako Oxford, Cambridge alebo Brighton rozhodnu cestovat domov (na vychod) maju okliestene moznosti. Najblizsie letiska k vychodoslovenskemu kraju, ktore kooperuju s leteckymi spolocnostami lietajuce Londyn su: Bratislava, Budapest, Rzesow. KRAAAASA. Z letistnej haly sup ho do autobusu ci taxika,alebo sesternicinej prakamaratky uja auta "doma nemame ani kavovar" a utekacka do na stanicu autobusovu ci vlakovu, pripadne z Budapesti busovanom pred MacDonald, aby sme nezabudli, ze kapitalizmus objavil aj Kosice. ( spominam Kosice, pretoze som kosican, o Presove, Vranove, Michalovciach, Humennon, Snine, Stropkove, Medzilaborciach a inych ani nehovorim... su este dalej...) Pointou celej dufam, ze diskusie je, aby si vychodniari uvedomili, ze ich je tu v UK - EUROPE jag hadov, ale cestujeme domov ako z Nepalu. Neda mi nespomenut, ze platime za letenky ako kazdy iny, ale domov sa dostanem az ked ti stastnejsi uz maju dve opice za sebou